torsdag 6 september 2012

FEELING

Ville bara först dela med mig glädjen över Monica & Lloyd som kommer få en Molly Allyson tillsammans :] så roligt att de redan nu vet vad det kommer bli för en, samtidigt som att de kommer överens om namnet, till skillnad från mig och min kille haha, allt som jag eller någon annan kommer på blir som "aha! bra idé till mellannamn!" så det verkar som om att han har bestämt sig för en Nicole...
Rachelle kom på ett väldigt annorlunda häromdagen när vi lunchade, Jolin ett mix utav Johan & Elin haha... Inte riktigt vad jag har tänkt på under halva mitt liv ;P

Anyways! Yesterday was the day! För innan jag skulle lägga mig (natten till igår) så, precis när jag lyckades slappna av så typ lyftes min mage... först på höger sida och sen på vänster sida, den känslan fick mitt hjärta att kittlas :p Jag ville även försöka känna känslan med handen, men den försvann när jag väl fokuserade och precis när jag somnade då kom det igen! Läskigt!
Fast imorse efter att älsklingen gick till jobbet då kom det igen å jag kunde känna det med handen men hon var så försiktig... det var så långsamma rörelser... detta är faktiskt de första verkliga rörelser jag fått känna under min graviditet nu, de andra har mest känt som att jag haft blåmärken under magen som någon går och nyper på.... :s

Nu när maten är påväg ner till bebban så har hon satt igång hennes blygsamma dans, undrar vad hjärtat har för sig därinne egentligen...


Inga kommentarer: