måndag 20 augusti 2012

ULTRAMAN VS IRON MAN

Så, det visade sig att Avengers inte riktigt var min film, men sitter och kollar ändå för att hålla älsklingen sällskap.
Mitt i filmen så kommer en röd superhjälte flygandes och jag bara fick för mig att det var ultraman, haha en japansk tv serie som jag var uppväxt med, och sailormoon ofc!

För jag har verkligen inte en susning om vilka alla superhjältarna är förutom hulken, captain america (kan jag gissa mig till då det nyligen var en massa reklam om honom) 

Och det första älsklingen sa var: Vem fan är Ultraman?!
Han som är värsta nörden inom det mesta, borde ju veta! Eftersom jag vet?! Serien är ju liksom urgammal också? :o Visade honom the official theme song, han höll på att dö och sprang runt som de gjorde armarna ihop och skjutandes mot taket haha, jag tror jag dör :''D

Iron Man
Ultraman

OBS! Innan jag får några roliga kommentarer här på bloggen, så får ni jätte gärna veta att jag inte hade några läsglasögon plus att jag inte har sett Iron Man filmen :p Så jag borde inte ha vetat bättre! haha fick mig ett gott skratt iallafall! :p


Inga kommentarer: