onsdag 15 augusti 2012

SHOPPING!

Tänkte visa upp mina senaste "kunde inte låta bli-shoppa" produkter... Tror faktiskt att dessa är de första plaggen som jag har handlat på ordinarie pris om man bortser ifrån den allra, allra första bebis-kitet jag handlade på h&m när jag precis fick reda på att jag var gravid.

Lindex, 299:- 
Åkpåse, fodrad inuti så den håller vinterns hårda kyla
(ofc, med varma kläder inuti)
Och så fanns det ett litet hål precis mellan fötterna för ex. säkerhetsbältet... 

H&M 99:-
(Body, byxor och mössa)

Lindex, 249:-
Overall där du kan ex. vika ärmarna så att 
"ärmarna" blir som vantar eller "fotänderna" som skor/strumpor
i mysis tyg. This is my favorite part so far...

Och sen så har jag såklart handlat massor och jag menar massor, typ en hel IKEA påse fylld med kläder för barnets första år, så jag kan ju faktiskt glädjas åt att få kläder i större storlek än 84 :p




Inga kommentarer: