onsdag 29 augusti 2012

IMORGON ÄR DET SISTA DAGEN!

Fortfarande lite nojig över vad som kommer att hända, men det är väl inte så mycket som ska hända antar jag...? Jag går på sjukskrivningen i en vecka, sen så får det väl bara återstå o se?
Stötte på chefens fru idag, hon skulle diskutera med sin man ifall jag skulle komma tillbaka efter sjukskrivningen eller inte men samtidigt så väntar jag in mitt möte på sjukhuset där jag ska få svar om hur det egentligen är. Smärtan har ju inte blivit bättre även nya förändringar har inkommit bl.a. hemska stickningar i brösten, dock aldrig i båda samtidigt.

Men det skall bli skönt och få vara hemma på heltid och misstänker även att sovtiderna kommer bli lite huller om buller, men med tanke på att killen sover ganska tidigt så kommer jag att anpassa mig efter det, i värsta fall så får jag väl ringa honom och säga att han får hämta upp mig för att jag har tråkigt hemma hihihi :D

Bjuder på en väldigt oproffsig bild från nyåret
2011/2012 med älsklingen.

Inga kommentarer: