torsdag 16 augusti 2012

SOFT TOYS

Nej... jag kunde inte hålla mig idag heller, för det är något som flyger in i mig när jag handlar något åt mina favorit-älsklingar, jag typ glömmer hela världens bekymmer.

Det var 2 mjukisdjur till min lilla prinsessa, en turkos och en grön, grubblade ett bra tag på en rosa också, men det känns lite som att det kanske blir för mycket rosa, bara för att det blir en flicka?
29:50:- kostade dessa underbara styck på H&M HOME, OBS! Man måste hitta dessa små "magneter" för att få dessa, då alla produkter inte finns skyltade i butiken!
Funderade även på en sådan, med en antingen svart eller vit hylla ovanför den vita spjälsängen, den var väldigt snygg faktiskt tills jag hade den i handen å den va så lätt, kändes som man hade tejpat ihop plastpapper och format de till dessa objekt? Hade tänkt mig lite mer som... att det skulle vara trä? kanske?



Trots att jag är skyldig Gladys några slantar från igår och gången innan det så, nej, jag kunde inte motstå... Men jag får typ ta notan nästa gång vi går ut och äter någon gång, vi funderar ju förresten på att äta på den stora PONG Buffé efter löning, kanske då? ;) När det kommer till pengar så glömmer jag aldrig de jag har lånat av och är skyldiga, men ej heller de som lånar av mig o som aldrig lämnar tillbaka. Uscha på sådana människor, skäms!


Inga kommentarer: