fredag 31 augusti 2012

1

På söndag är det dags igen! Då går vi in på vecka 22, vilket gör idag till 21+5 :) Också till min första dag på sjukskrivningen á la arbetslösa dag. (Chefens fru hade sagt till mig att jag inte behöver komma tillbaka efter sjukskrivningen, vet inte riktigt om man ska hurra för sånt eller ej?! 

Hursomhelst, så har jag fått några ärenden gjorda, sprang ut ganska nyligen för att posta både graviditets penningen tidigare kallad för havandeskaps penning också mitt sjukintyg. Lagt in vår överväldiga tvätt i tvättmaskinen och lyckats gå ut med hundarna 2 gånger samt fixat lunch till mig och bebisen!

DAGENS LUNCH:

Tri-colore skruvpasta sallad med skinka, tomat,
ägg, avocado, rödlök :] (plus risi frutti päron dröm
och underbara tsa-siu-baos ångkokt kinesiskt bröd
med fläskfyllning :p

Woho! Snart passerar vi minder än 4 månader till BF!

Inga kommentarer: