fredag 17 augusti 2012

SMÄRTA

Har sovit sjukt dåligt på sistone, har en smärta som sträcker sig från nackmuskeln (strax under öronen) ner till axlarna, skulderbladet, hela ryggraden, bäckenbenet och finally tills lårbenet. Och man vågar ju inte ta alltför många alvedon heller. Men dålig sömn relaterar ju till trötta arbetsdagar, huvudvärk och illamående...

Försökte ringa till Södra BB idag, vet inte om jag hörde fel på telefonsvararen att de skulle ringa upp mig kvart i elva, eller kvart i nånting för jag fick nämligen samtal med dolt nummer kvart i två, strax innan jag skulle sluta och precis när jag hade folk vid kassan. Så typiskt, jag verkligen känner jag orkar inte mer med smärtan! Ont när jag sitter, när jag står, när jag ligger, shit säg mig någon gång när jag inte har ont? Och nej det blir inte bättre av att jag promenerar heller, det har jag försökt... har 2 hundar och vi promenerar minst en halvtimma per gång och flera gånger om dagen, hemma går jag cirka 8 gånger om dagen på toa och jag är inte direkt till en soffpotatis så kan inte sitta still med andra ord.



Shit, jag bara önskar och hoppas att min graviditetspenning inte blir avslagen annars vet jag inte vad jag ska göra, mår så pass dåligt att tillomed Johan ser det på mig utan att jag behöver säga något, ens sucka. Men som sagt, det är skönt när någon bredvid en förstår en. Och det uppskattar jag för varje dag som går tillsammans med honom.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Kommer och masserar dig snart bullen min ! :)

Elin sa...

Längtar <3