söndag 19 augusti 2012

OCH SÅ VART DET UT PÅ LANDET...

Efter en riktig lång helg så kom vi hem för en stund sedan och ville bara berätta att det var så grymt skönt med en riktig kall dusch passade även på med hår inpackning med doft av apelsin som jag köpte på SaSa i Hong Kong när vi var där sist i december/januari...

För några dagar sedan så hade jag fått klartecken av killen att vi skulle verkligen passa på att åka någonstans ex. till London och handla massa barnkläder på Primark eller någon annanstans varmt om det är så att det skulle landa på under 1500:- med flyg och hotell.
Men, så ska såklart det alltid vara något som kommer i vägen, så vi får väl se om vi ens kommer iväg...
Suck, jag vet inte... Känner verkligen att det är dags för en semester innan bebisen kommer och det är 6 veckor tills jag inte får flyga, och man vill ju inte flyga sista veckan och sen att det blir något tjafs om att jag inte får åka på min semester eller ännu värre, kanske inte får komma tillbaks? Läskigt :s

Hm, jag vet inte riktigt vad jag ska säga men vi får väl helt enkelt ta det som det kommer :(
Den 21:a skulle flygbolaget släppa dunderrea på flygbiljetterna så vi får väl se vad som händer...

Hursomhelst, vi impulsade oss ut till landet igår, helt slut då jag verkligen har stora problem med att sova hos andra än min egen säng (därför jag alltid har envisats med o åka hem och sova, oavsett hur sent/kämpigt det än blir... För det resulterar bara till en panda Elin som blir riktigt, riktigt tjurig som bara vill vila och sova ut hela dagen (därmed slösa bort hela söndagen för att vara seg) plus att jag inte kan sova hur länge som helst då det påverkar min tid då jag ska sova för att klara måndagen på jobbet (även om många av er säger att mitt jobb inte riktigt är ett jobb, jämfört med andra) tro mig, det tar på krafterna annars kan väl du förklara för mig varför jag tar en powernap varje gång jag kommer hem i 1-2 timmar för att klara natten? Något som skulle vara skönt är att folk skulle kunna SLUTA jämföra mig med andra gravida kvinnor, vi är helt enkelt bara INTE LIKA!

Inga kommentarer: