fredag 3 augusti 2012

BEEF WELLINGTON

Igår vart vi bjudna på "Beef wellington" á la Gordon Ramsay utav Johans kusin Erik hemma hos Emilia & Edmond. Det vart så sjukt gott, min vart helt igenom grillat så jag vart jätte nöjd! Dock så smakade det lite annorlunda, men jag tror nog jag har inte haft en sådan aptit på länge alltså!
Johans vart lite för rå än vad han brukar äta men han högg i hela ändå och fick lida för det hela dagen igår och idag hehehe :)

Beef Wellington with salad, roast potatoes & home-made red wine sauce
Beef Wellington med sallad, stekt potatis med hemgjord rödvin sås

Tack Erik, Emilia och Edmond för den underbara maten! :))

Dock så stannade vi inte så länge då jag blev trött efter 22, men vi fastnade vid det framtida samtalet o så lyckades vi komma hem runt halv tolv (tror jag) efter att vi hade släppt av Regina & Krister.
Så sen läggdags vart det hursomhelst! Men det var det värt för trevligt sällskap tackar man aldrig nej till så. 

Inga kommentarer: