lördag 4 augusti 2012

RACHELLES BDAY!

Efter en lång dag på jobbet, (ja jag börjar sent och slutar sent, det tar fortfarande på mig att jag slutar 2 timmar senare än vanligt) så sprang jag runt på stan i jakt efter en present till Rachelle då jag inte hade orkat ta mig till stan tidigare och letat (och såklart så lyckades jag fastna i Lindex & Hm för babykläderna) så passade på att köpa en mini-present åt Jonalyn & Ninoys son innan jag skulle springa iväg till gallerian för nästa jakt efter Rachelles present, kom inte så långt för jag kände att kroppen vägrade ta ett steg till inne i gallerian så det fick bli Clinique produkter inne på Kicks. Fick faktiskt bra service, synd bara att jag inte riktigt är så Kicks-fans så vi får se. Solskyddskräm för ansikte och kropp med SPF 15 och foam cleanser med tillhörande necessär med mini clinique's grejer :)

Tog mig hem, gick ut med hundarna, bytte om och fräschade till mig lite, skulle strax sucka mig ut till tunnelbanan för att ta mig till vällingby med 3 byten och 1h 5 min resa så ringde baby att han ångra sig och att han ville följa med iallafall OM vi bara stannade en liten stund där eftersom han råkade för något ont i magen, huvudvärk, illamående-sjukdom (?) och han ville egentligen bara vara hemma och vila framför playstation :) men på ett sätt så känns det bra att han har "vuxit upp" från festandet och väljer själv att tacka nej, men på ett annat så känns det synd att missa vissa moments :/

Best picture of the day; "Hallå, är det den? Är det den? Eller är det den? 
Ja, det är den... Eller? Jo, det är den! DET ÄR DEN!!

Svängde förbi Sommar! också, alla hade tydligen saknat mig? Fastän man typ hade funnits bara ett meddelande ifrån facebook? Men, vad ska man säga, killen och jag ska kanske svänga förbi där om vi känner att lusten är framme... Vi får se vad som händer då, Lisa skulle kanske komma imorgon när hon hade gjort sitt, hon ska vara min gose nalle nu när hon bor så nära ;)

Inga kommentarer: