lördag 4 augusti 2012

LÖRDAGSMYS...

Eftersom fredagskvällen slutade med att jag sorterade ut smutstvätten från hela lägenheten så vart det inte läggdags förrän vid 3 någongång och att jag envist bestämt mig för att eftersom jag redan har sorterat ut allting då allt bara skall in i tvättmaskinen så ja, satte jag på alarmet på strax innan 11. kände mig så sjukt trött men tänkte äh, jag somnar igen när jag kommer hem, har alltid fungerat tidigare, men nä sov i kanske 20 minuter så ni kan ju nästan gissa på hur upp o ner humöret var chansat på att bli?
Oh ja, det blev det... ****

Så skickade ut min baby på fiske som han sa skulle ta 3 timmar så skulle vi iväg till mitt gamla jobb för lite törst-släckande alternativ men eftersom han och hans sällskap inte ens hittade vägen efter 3 timmar så fastnar de väl antagligen där hela kvällen.
Slängde iväg ett sms för inte så längesedan att jag ville ha cheezballz till ikväll så får jag inget mess om att han är påväg hem innan affären utanför stänger så får jag ta mig själv ut och köpa då det har hänt många gånger att han har glömt bort mina önskningar...

Men nu så skall jag fortsätta njuta utav min varma koppen "ost & broccoli soppa" om jag hittade i skafferiet! Gud så jag älskar att den alltid är proppfylld med gosaker ;)


Inga kommentarer: