fredag 17 augusti 2012

RAY-BANS

Häromdagen satt jag och spanade lite på ett kommande event på members hemsida, en riktig grym sida där du varje dag kan hitta nya produkter till riktigt grymma priser! Själv så är jag inte riktigt fashion-nörd men jag har mina smaker och vill jag ha något, så ska jag ha det...

Och så kom detta erbjudande häromdagen, ray bans till 51% billigare, och det gick på strax 800 kr. Helt sjukt! Fast jag tvekade dock litegrann (hade ju tänkt och köpa de till killen, då vi firar 2nd year 2gether och hans 24th birthday.) Och han har pratat inte lite, utan väldigt mycket om dem, men av någon anledning så tycker jag inte riktigt att de passar honom och jag kan ju faktiskt erkänna att han började prata om dessa brillor sen han såg hans kompisar ha likadana, dock från Thailand.


Men ett par ray-bans vart det inte då dessa brillor vart helt slutsålt efter bara en timma och jag jobbade precis under de timmarna och hade min egna lilla lunchrusch, sittandes med en dator på jobbet som tar ca 1 timma och ladda en sida :/

Next time, när jag har lite mer pengar i plånboken kanske? :p

Inga kommentarer: