måndag 20 augusti 2012

NU SPAR VI LITE PENGAR :P

Det har jag sagt ganska länge nu, men fan nu måste jag ta tag i det... Satt och räknade ut på min lugna arbetsdag om jag spar ihop 250 000:- till handpenning och får ett lån på ca 1 000 000:- + 300 000:- (för en ny bil?) så lyckas jag betala av allt inom 7 år inkl. ränta :p dock inte ensam... blir väl kanske 15 år om jag är själv :(

Ok, så p.g.a. allt snett som har hänt nu så är jag väldigt säker på att jag inte får min resa och håller också därmed tyst om det och låtsas som ingenting... Inte heller kommer jag att säga ett knyst om annat, varför? För att jag har fortfarande min värdighet, stolthet och respekt kvar för folk och håller mig fast vid det jag har sagt tidigare, räknar du ej med mig så räknar jag ej med dig, men kommer du till den sekunden och räknar så tro mig, den listan kommer vara lång!

Så nu dags för lite TVB Cantonese dramas! <3

Inga kommentarer: