onsdag 15 augusti 2012

EXPRESS-DEJT

Strax innan arbetspasset slutade fick jag ett sms om att både Martin och Gladys satt på Bolero och fikade, så slängde i mig mina sushi-avocado rekordsnabbt och sprang mig 50 meter framåt för att hinna babbla en snabbis :) blir glad av sådana "impuls-träff" då jag aldrig riktigt kan förutse mina illamåenden...

Idag är det Mark's födelsedag! Han kom förbi en stund så hann både säga grattis på facebook och face to face! :) Både han och hans flickvän Namwan var hungriga så de tänkte äta, och jag var sjukt sugen på en sån där hälsotallrik med kyckling, men pga lite konflikter med personalen inne i cafét, men vi vart ganska nöjda med att denna personal inte kommer att befinna sig mer där efter dagen, då det var hans sista timmar innan vi gick... Så det får bli vildris en annan dag! (Min söta älskling tycker att det är sjukt galet hur det kan heta vildris... Jag vet inte om ni förstår men vild.... ris?)

hittade denna bild på google, samma som i beskrivningen
bara det att det är lax istället för kyckling.




Inga kommentarer: