onsdag 15 augusti 2012

ARRIVAL!

Å äntligen så har min älskade klänning kommit fram som jag beställde nångång förra veckan eller kanske det var veckan innan (dagarna går nämligen så himla fort, tänk hur snabbt mina 143 dagar kommer ruscha förbi sinnessjukt snabbt?!)
Beställde en Te amo, black big bow/corall dress. Tvekade nämligen och köpa den först då all storlek L var slutsålt. Men tänkte, äh är den för liten så kan jag alltid spara eller ge bort i present :p But, its a keeper, cause I did fit in this awesome dress! :))

här är hur den ser ut i en väldigt konstig kamera vinkel,
då jag inte är så förtjust att ta bilder på mig själv när jag ska fokusera på andra grejer... :/

så ser klänningen ut från hemsidan,
mycket snyggare än vad jag försökte få fram på soffan... 

What I'm trying to say, this is just a perfect gift for a preggy that loves fashion! Doesn't seem fat all! BIG LIKES!


Inga kommentarer: