måndag 4 mars 2013

Tack Joday!

Efter att alla gästerna hade gått så somnade barnen bums, o vi föräldrarna passade på att åka in i sleeping mode med pyjamasen med en gång!

Tack till Joday som visade massage-stegen till babymassagen som hon går på varje torsdag! Nu kan jag öva o öva på min bebis, hon verkligen äääälskade det och gissa vad... Hon sov från tolv till sju imorse utan o vakna - eller hon är fortfarande inte vaken fick t.o.m amma och byta kissblöjan i sängen liksom :o

Hahaha vad glad jag är nu ska jag passa på och sova så jag kan ta itu med jätte stökiga köket som vi alla ställde till med igår och så är jag sugen på promenad kanske någon utav tjejerna är sugen på någon walk om inte joday väljer o komma tillbaka efter sin double session facial treatment? (AVIS)

Inga kommentarer: