söndag 3 mars 2013

I väntan på Nicole

... Ja alltså att hon ska vakna, så håller jag på att baka... Känns som om att detta börjar bli en vana att jag blir jättetrött vid 21 tiden lägger mig vid 22, vaknar till efter 2-3 timmar, sysselsätter mig i 1-3 timmar, ammar, äter frukost medan johan fixar sig till jobbet, byter blöja, ammar igen, lägger mig med nicole i vår säng o sen sover till 9-10 tiden.

Det funkar, men jag saknar att sova en hel natt utan att vakna till :/ det var ju ett tag sedan...

Så dagens sysselsättning är: baka kakor och diska! Utmärkt nu när vi ska få hem gäster imorgon! Russinkakor vart det på första baket, tänkte även köra på hallongrottor samt kokostoppar... Men mördegen till grottorna verkar inte vilja komma överens med mig så vi får ge det ett nytt försök :)

Vet dock inte om jag orkar ta mig till hökarängen för o handla... Vi får se vad natten har o erbjuda! :)





Inga kommentarer: