fredag 8 mars 2013

Söka eller inte söka?

För första gången i mitt liv så hittar jag ett bra jobb, inget extra jobb, deltid och till det bästa inget restaurang jobb... Så ska jag vara mamma-ledig, såklart så har jag möjligheten att pausa den ledigheten för att börja jobba... Men Nicole då? Ska hon börja på dagis? För jag tror inte direkt att jag kan ta med henne till jobbet liksom? Oooh så jobbigt!

Det jobb som jag har hittat är kontorsassistent, typ det jag har längtat efter att få jobba med o bara slippa den där stressen inom restaurang branschen...och jag behöver ingen förkunskap eller erfarenhet utan de utbildar mig från grunden!

Suck... Jag tror nästan att jag ska söka iallafall men får var ärlig hur passionerad jag är över deras märke, arbetspositionen samt att jag har en ängel till barn som kanske måste följa med mig till jobbet tills jag hittar en dagisplats åt plutten, även om hon är så liten... Kanske bara deltid då killen bara jobbar några få timmar...

Eller så pratade han om att plugga till pendeltågsförare... Hm får se hur det var med det igen :/

Inga kommentarer: