onsdag 27 mars 2013

Mina 3 gulligaste favoriter hos Polarn O. Pyret

Ååååh, nu när solen glider in tillsammans med vår värmen så lanserar även alla butiker med deras vårkollektion, vilket betyder att det blir massor med klänningar att köpa till min lilla älskade Nicole!

Spanade in Polarn O. Pyrets hemsida och fann mig dessa!

Klänning 229:-


Leggings 149:- 


Klänning 229:-



Psst! Klicka på bilderna så kommer du direkt till sidan, så kan du klicka hem mina favoriter redan nu med en fraktavgift på endast 39kr!

Varför valde jag just dessa 3?
Jo, då Nicole snart blir 3 månader så kommer hon att kunna använda vissa plagg i storlek 68, vilket är för bebisar mellan 4-6 månader. Det betyder också att hon kommer ha denna storlek under heela våren och sommaren! 

Då tycker jag faktiskt att det är värt att betala lite extra för att handla bra kvalitet som håller många tvättar, speciellt när min flicka älskar att smutsa ner sina kläder med jämna mellanrum... och får vi en lillasyster, så har vi även snygga kläder till henne med ;) Om inte så finns det säkert någon nära vän som man kan passa vidare kläderna till! 

Temat till dessa plagg skulle jag nog välja: Färgglatt! Då jag själv älskar färger så handlar jag gärna plagg med roliga färger till Nicole, har även märkt hur glad hon blir när vi byter blöja och hon får syn på hennes snygga kollektion i olika färger. (Vilket också blir enklare för mamma och pappa att välja kläder när de hänger sådär snyggt istället för att böja oss ner och gräva i lådan... där finns istället numera kräkisar, pyjamas och lite andra hemma-kläder!)


GLAD PÅSK MINA KÄRA! <3


Inga kommentarer: