torsdag 21 mars 2013

Morgondagens sysslor


- fortsätta med disken
- åka till farsta delvis för att lösa ut en liten grej på h&m från morgon-shoppingen sist
- leta efter den dära rosa fina bikinin som Emilia la upp häromdagen (de på Hamngatan visste inte alls vad jag pratade om och min mobil dog lagom där så jag hade ingen bild och visa heller)
- köpa med mig en flyttkartong hem, som jag kan lägga Nicoles kläder som har blivit allt för smått och kanske en kartong till mina kläder också? Nu när jag tänker efter så tror jag behöver minst 5 om inte fler :o
- middag! köttbullar med potatismos har vi planerat, johan får pulvermos (Nej, marie inte för att jag är lat utan för att han älskar det, något han har vuxit upp med... detsamma gäller köttfärssås i burk och massa annat) och jag gör min alldeles egna potatismos utav riktiga potatisar!
- äta massor så att jag kan fylla en ytterligare flaska med mjölk! det borde räcka för Johan! Annars så sparar vi den tills på lördag då han ska vara barnvakt igen och denna gång i 4-5 timmar då jag ska på inspelning av Miljonjakten tillsammans med Jonalyn! 


Det måste väl vara den programmet som det är jag ska gå på?

Inga kommentarer: