fredag 22 mars 2013

Äventyr!

... Det blir det väl? Sitter och njuter utav min citrus-thé och macka nu sådär innan vi ska åka in till stan för att äta en ytterligare frukost med Emilia & Céline. Pappa Johan sover fortfarande eller försöker iallafall... Idag väntas:

- Titta förbi den nya & other stories i Östermalm tillsammans med våra feta barnvagnar haha :p
såklart så finns det en sån där goodiebag som står där och lockar för de 50 första hah
dock så hittade jag inte deras hemsida så vet inte riktigt vad det är de säljer ÄN förutom kläder och så?

- Efter det så blir det och gå på Loppi's Kids Fashion utan min lilla älskling som då får vara med både pappa och farmor. Dit ska jag gå med mamma-gänget, väntar än på svar på från Jonalyn som inte riktigt hittar en barnvakt i sista minuten, så dumt att det är ett barnfritt-event -.- 
Men kameran står laddad i skötväskan, som jag absolut inte får glömma då min söta, snälla Casper ska upp på scen för Polarn o Pyret och showa för vårens kollektioner ;) SPÄNNANDE! :D



"Så nu ska mamma iväg och sminka sig lite så hon inte skrämmer iväg alla, för lite trött är hon när jag ville vara uppe en extra stund då jag hade sovit hela dagen igår!"

Inga kommentarer: