torsdag 21 mars 2013

Smartson, Kiviks, Kockens & Kelda

Såja! Nu så har man testat alla de grejerna som ska ha testats via www.smartson.se ;)

-KOCKENS Chokladpudding 70% kakao
Då jag aldrig har vart ett fan utav mörk choklad så tvekade jag till när jag skulle prova, hade förväntat mig att det skulle vara hemskt beskt och inte gott alls... Men tvärtom! Jag älskade den och serverar den gärna fler gånger till hemma :)

-KIVIKS MUSTERI Naturens Bästa, Granatäpple
Inte alls imponerande, en tetra-pack på 33 cl, inget speciellt alls, smakar som saft, typ sött och gott men inget jag skulle lägga pengar på, då jag bara blev mer törstig, hellre en sån där Aloe Vera dryck om jag nu skulle köpa en dricka från affären... 

-KELDA Soup in a cup, Karibisk Smak
Samma där, fast denna gång så var det killen som fick prova, han älskar alla former utav olika soppor men när jag frågade honom vad han tyckte om soppan så var det bara en sån där jag-vet-inte-min...
Så inget imponerande alls alltså... 


Inga kommentarer: