lördag 27 april 2013

Promenad, promenad...

Känner mig inte alls lika lättad som jag trodde jag skulle vara... Tvärtom, jag är sjukt orolig och vill bara undvika problemet.

Idag åkte vi in med 4:an hela vägen in till fridhemsplan, väntade in kai ma Marie för promenad mot flemings, personalmöte, plötsligt så var det ett måste att jobba på premiär-helgen 10-11 maj, johan jobbar då, men hoppas på att jobbar ett sent pass, så han kan lägga sig senare när Nicole ska sova, annars så blir det och sova hos farmor men vill inte riktigt att hon ska sova någonstans utan mig eller Johan... Hoppas att Johan klarar sig! Han måste! Hon brukar ju klara sig ganska bra mellan 21-04, så hoppas hoppas!

Anyways, de kmr ha öppet fre & lör under maj månad, sen tror jag hörde att de skulle ha öppet alla dagar förutom ons o sön? Kommer stå i kassan i år, med gladdan & lisa-flisan :) myyyysigt!

Dagens promenad bestod utav fridhemsplan-rådhuset (flemings) tillbaka till fridhemsplan, sen norra sköndal till farsta c. Massor med kalorier som bara ramlade av ;) å så ska jag bara ligga och lata mig imorgon då jag misstänker att en träningsvärk är på g i benen... -.-

Inga kommentarer: