tisdag 9 april 2013

BLINGIT.SE

Fick ett tips om denna sida via Facebook, wow, vilka snygga smycken det fanns här, för mig som normalt inte ens tycker om att handla smycken. Men absolut en sida som jag kan tänka mig och handla på bl.a. till olika födelsedagspresenter, bröllop etc.

Spanade in nu lite snabbt, ska kolla in lite noggrannare under kvällen när jag har blivit klar med de mesta utav mina sysslor, har preeecis fått Nicole och somna nu efter att vi har kommit hem ifrån Föräldragruppen - som Johan säkert tyckte var dödstråkig haha, mer om det berättar jag lite senare!

Men hursomhelst, känns väldigt bekvämt med denna sida där frakten ligger på endast 19:- och beställer man för över 500:- så blir det fri frakt, perfekt när man är ett par kompisar som kan beställa samtidigt, så spar man på miljön också hihi :P och så tar det ca 1-2 arbetsdagar innan man får hem allting ;) Suveränt!

örhängen DESOLO 299:- 

Hittade massor med grejer som jag gärna skulle vilja klicka hem, men de verkar ha lagt någon spärr på alla bilder från deras hemsida www.blingit.se, så fler än denna bild hittade jag inte :( Men kika in!



Inga kommentarer: