tisdag 30 april 2013

Grillning @ Rålis

Dagarna har känts tungt, men försöker göra allt för att inte sitta ensam hemma för att bli påmind... Men känner redan nu att jag börjar bli trött utav alla utflykter och känner att det verkligen är dags och ta i hushållssysslorna hemma...

I söndags vart vi sms:ade ut utav farbror Mac där vi alla skulle samlas för att grilla, låg i sängen o drog mig, ville egentligen bara ligga o göra ingenting men eftersom det var flera av vännerna som skulle dit så och Nicole vägrade somna om så fixade vi oss i ordning för ännu en dags utflykt. Känns så skönt när det inte är någon som frågar hur jag mår eller vart de har tagit vägen då jag kan föreställa mig själv gråta i floder när jag förklarar vad det är som har hänt...

Johan kom efter jobbet, men eftersom det vart så kyligt och jag inte orkade frysa mer så föreslog vi att vi skulle packa ihop grejerna för en varsin drink så kvällen slutade på sportbaren i fridhemsplan och sen så åkte vi hem för en liten tv-stund hemma i soffan :)

















Inga kommentarer: