onsdag 17 april 2013

Lite Jollyroom-glädje!

Yäy, säger vi som fick hämta ut våra 2 (!) paket (ena som vi beställde i mars som dröjde p.g.a varor som inte fanns på lager och paket nr. 2 som jag beställde häromdagen med lets-deal kupongen) konstigt nog så fick vi inte samfrakta paketen då jag mailade för o fråga ifall det gick bra för å spara på fraktavgiften.

I paket nr 1 vart det massa bibsar (ofc, inte bara till Nicole, utan hör alltid nuförtin med väninnan Jonalyn ifall hon ska beställa ngt så slår vi ihop vår beställning, har vi tur så når vi upp till fri frakt!), bjällerskallror och så tror jag att vi fick en sen påsk-preset där i, då jag fann mig en rosa philips avent pip-mugg. Mysigt! :)

I paket nr 2 beställde jag hem en baby vakt från philips avent. 499:- kostar den men med min lets deal kupong så betalade jag 250:- o fick handla för 500:-, frakten gick på 59:-

Har funderat länge på det här med babyvakt, om jag kanske ska använda mig utav iphones, ipad eller min macbook istället men eftersom hon tar 2-3 timmars eftermiddags lur så blire lite allt för mkt batterier för att antingen sitta o facetime:a eller skype:a ... Eller så har ni bara öppen dörr tänker ni som har vart hemma hos mig, jo men nicole blir lätt nyfiken när man gör annat hemma och sover bättre med stängd dörr, så därför tycker vi att en babyvakt är en bra grej för oss att ha hemma :)







Inga kommentarer: