lördag 27 april 2013

Dag #2

Känns fortfarande lika dåligt som igår, ingen av oss som har sovit gott på grund av det som har hänt. Försöker hitta på aktiviteter för att glömma att detta någonsin har hänt. Önskar i detta stund att de bara är hos Johans mamma, precis som en vanlig helg. Jag önskar mina älsklingar tillbaka... Men det är för sent, den nya familjen har ju redan fått enorma känslor för de, inget jag kan göra än och hoppas på att de mår bra.

Får väl höra av mig i veckan hur det går för de. Stackars mina små busisar som inte vet vart de är någonstans.

Såg en bild idag på facebook, klarade inte av det, de såg ju hur ledsna ut som helst ju, speciellt elmo... Min älskling.

Får jag chansen att få tillbaka mina troll igen, så lovar jag och svär på att jag ska göra allt för att få det och fungera, Johan med för den delen... Livet är ju inte detsamma utan dem...



Inga kommentarer: