onsdag 14 augusti 2013

Vilodag

Idag vilar vi hemma. Nicole har redan somnat, det får bli hennes sista power nap innan kvällens sömn, jag skippar nog den powernapen då det väntas jobb kl 07-22 tillsammans med Stephanie :)



Tror det blir frukost @ den nya espresso house f.d Expert mittemot Kungshallen... De har nämligen ett erbjudande, ät före kl 14 och få halva priset efter kl 14 på valfri dryck :)

Just nu tvättar jag några golvmattor i tvättstugan (såna som jag inte vill tvätta hemma) och så smakar jag på Celcius cola, smakar nästan som vanlig cola förutom kolsyran... 

Senare när bebis har vaknat tänkte vi åka till matdax för lite "veckans fynd" bl.a tre semmés balsam för 30:-/st och lite grejer som fattas för en pizza a la elin style med hjälp av Sara Lee's pizza deg ;) johan vill ha en med tacofärs, bacon, ägg och banan. Jag tror nog jag tar en gammal favorit capriciossa, skinka med champinjoner mums!


Inga kommentarer: