tisdag 27 augusti 2013

Norrut!

Idag så var pappa ledig så därför passade vi på att ta bilen och åka norrut för en familjedag, det vart ett riktigt långt besök hos Barkarby Outlets, samt affärer där, kunde ju verkligen inte låta bli att springa in på Barnens Hus där då de annonserade ut att de skulle ha allt på minst 50% nu när det är så få affärer kvar där, Kungens Kurva stängdes ner idag.

Hittade massor med grejer, men ångrade mig ganska snabbt när jag såg kön som verkade vara 20-30 min lång (baserad på den deppiga kassörskan som inte alls jobbade snabbt)

MEN, något hittade vi iallafall :)

ett par vinterkängor till mannen min :)
Skitsnygga är dem!! Speciellt när dem är blåa där längst upp!
Hittade dessa finisar @Timberland, Barkarby Outlet

En ny mini stekpanna. 
Vart jättenöjd med köks-setet jag köpte här förra året :)
Ur bra när jag fick det för halva priset av kampanj-pris!
192 kr gick det på för en Keramik-panna ;)

Sen om man köpte något ur Jamie Oliver serien,
så fick man köpa en stekspade för endast 19:- istället för 49:-
Vad jag älskar Jamie Olivers kollektion!! :)





Och sen så var det bilder från idag... 





Johan hittade jätte stora badshorts!! :)




Inga kommentarer: