söndag 18 augusti 2013

Nya kläder

För er som läste mitt tidigare inlägg om det nöjda besöket hos Zara, vet nu att man har 1 års kvalitets garanti mot att man visar upp kvitto hos dem, detta gäller även rea plagg. Och då gäller det oavsett om du har tvättat använt den eller inte... Kvalitén ska typ hålla länge tycker dem... Nöjd vart jag när jag fick lämna tillbaka hennes vita klänning.

Så sen idag när jag skulle returnera en annan klänning som hade ett hål i sig, så sa hon inte så mycket, man fick inte ens ett leende... Men tur som så kom avdelningens ansvarige, samma tjej som jag pratade med sist så vart det inget mer med det liksom, hon typ såg skit förbannad ut och typ drog av varans värde på ett nytt köp som jag gjorde. Gosh, såg ut som om att hon skulle gå back på att jag lämnade tillbaka en klänning :s

Ett nytt köp gjorde jag, ett riktigt kap kändes det som, p.g.a. klänningen så fick jag 59kr billigare av mitt köp som jag lade till 70kr extra...

En ny vårjacka tills nästa sommar, 
fick en liknande fast med rosa blommor från tant lisa sist, 
riktigt fin var den så nu köpte vi en med blåa blommor ;)

vanlig basic linne/klänning

t shirt

jag vet inte ifall det är fler som har upptäckt detta men att många utav Zara's barnkläder har "mini-size's" såsom ni ser på linnet ovanför till exempel, helt otroligt nog så är det från 2-3 år, och t-shirten 'Im the queen' är det från 18-24 mån :s Har märkt att Nicole har fått många kläder som folk köpt i present till henne som hon inte har kunnat ha alls, har ju inte velat säga någonting, då jag alltid hinner tvätta kläderna innan jag lägger märke till sådant :/

Inga kommentarer: