söndag 4 augusti 2013

Nöjd kund!

För ett tag sedan så beställde jag ett paket med kläder till Nicole från butiken Zara... Otur nog så gick favoritplagget sönder, (som var en byxdress-liknande variant) innan jag ens hann använda den. Smart som jag är så sparar jag inte kvitto på rea samt småköp men chansade på att gå dit och prata med dem i butiken iallafall...

Fick prata med en jättetrevlig tjej som jag tror är av lite högre typ då hon hade kavaj medan de andra hade randiga skjortor på sig...

Hursom, så förklarade jag situationen och hon kollade hur mycket varan kostade så fick jag välja en annan vara till samma pris eller om jag hittar en dyrare vara så kan jag lägga till eller få pengarna tillbaka, nöjd vart jag hursomhelst :) å så fick jag reda på att zara har 1 års kvalitetsgaranti mot uppvisande av kvitto, så kommer framöver spara kvitton från dem oavsett pris på plagget.

Tur som är så hittade jag några andra plagg till Nicole!!



Fick lägga till ca 100kr extra :) nöööjd är jag för bemötandet och över de nya kläderna!! Mycket bättre än H&M som med ett liknande problem kräver kontoutdrag och grejer -.-


Inga kommentarer: