onsdag 14 augusti 2013

Nytt hemma!

Igår åkte vi till City gross efter tjejträffen mötte upp Johan i fruängen så vi slapp åka hem för att åka dit, skulle bli värsta omvägen annars ju :/

Flickan vår blir 8 månader om 2 hela veckor! Så vi tänkte att vi tar slut på det som finns hemma på från 6 månader så köper vi välling, gröt och barnmat som hon kan äta efter att de som är hemma är slut.


Vi byter från Libero Comfort 6 till Liberos Up&Go byxblöja nr 5, provade för första gången idag och är faktiskt riktig nöjd då den inte kändes allt för tjock jämfört med Pampers... Har inte heller upplevt nå läckage som jag gjorde med Pampers därav anledning till bytet av blöjmärke...


Glad vart jag även att jag fick använda nästan alla kuponger jag hade i plånboken, glömde några då Johan stressade mig i kassan... Passade även på att fylla på med nya kuponger i plånboken som jag kan kombinera med andra erbjudanden längre fram... :)


Ca 150 kr sparade vi på gårdagens köp! :) nöjd vart jag! Det är väl tur att kupongerna gäller t.o.m årsskiftet ;)

Vi köpte även några utav Nicole's favorit mellis, Ellas kitchen...


Mums här ska det ätas massor!!!








Inga kommentarer: