lördag 10 augusti 2013

Rösta på mig: Orbit Baby G2!

Är just nu med i en tävling där 5 ambassadörsfamiljer får en varsin Orbit Baby G2 med tillbehör + en uppgradering till 2014's modell G3! Hur sjukt är inte det?!

Ligger just nu på tredje plats, men vill sjukt gärna komma på första plats, tror nog faktiskt att jag aldrig någonsin har lagt så mycket energi på en tävling, så du kan förstå hur mycket jag vill vinna denna vagn just i denna skrivande stund, jag tänker dag som natt på denna tävling, jag tror nog nästan att jag drömmer om denna vagn?!

Rösta gör du här!





Jag läste på lite om vagnen precis, och fann mig videon ovan, helt kär är jag i dens funktioner!

- du behöver inte anstränga dig och leta efter någon knapp för att lossa på ligg/sittdelen
- att liggdelen går att bara klicka ner i baksätet
- du kan fälla ihop chassit med EN hand
- du kan rulla iväg vagnen som en "shoppingkärra" när du har fällt ihop chassit
- du kan snurra runt sitt/liggdelen 360° utan värsta projektet, lägga den i liggläge utan större kraft
- den får plats i bakluckan, även i den minsta bilen!

Kollade in priset på denna vagn på www.babyland.se priset ligger på ca 11000:- och då är sittvagn OCH den underbara liggkorgen inräknad!

Jag tror nog det enda som är minus för mig just nu är att lastutrymmet verkar waaay för liten för shopping-galna mig?! Oh well, återstår väl och undersöka grejen när vagnen rullar hem till mig! Vi funderar på pacfic blue, red eller grape, vad tror ni skulle passa Nicole?! Vi funderar starkt på att skaffa en ny tills innan prinsessan fyller 3!

PS. Har ni också en blogg, är tävlingsinriktad & har bra med kontakter som kan hjälpa er med röstningen? Var med du också?! Anmäl dig här: http://bit.ly/1752Mpb

Godnatt från oss!


Inga kommentarer: