fredag 2 augusti 2013

7 månader!

Idag blir min stora tjej 7 hela månader! Jag säger det varje månad, tiden går bara alldeles fööööör fort framåt! Och hennes utveckling, sitter helt själv nu hur länge som helst och kryper sjukt snabbt! Som min mamma säger: snart kommer hon krypa så snabbt att jag inte hänger med! (I mitt språk så översätter man det till: snart kommer det se ut som att du jagar en kossa... Wierd i know...)

Bjuder på lite bilder när vi var i city gross och köpte mat (burkmat, mellanmål, tillskottsnäring) & blöjor då farmor är barnvakt heeela helgen. Mamma ska nämligen jobba tills solen går upp & pappa börjar jobba när mamma slutar = ingen som leker med lilla Nicole :/



Stor tjej som sitter i kundvagnen hihiihi!! Håller sig vid vagnen helt automatiskt också :D mamma & pappa äääälskar dig galet mycket vårt lilla mirakel!! <3




Inga kommentarer: