lördag 10 augusti 2013

Ont


Okej så farligt var det kanske inte, men har haft ont vid handleden o uppåt i över 1 1/2 vecka nu och visade upp armen för syster David som tyckte att jag skulle hem å linda så mycket som möjligt för att "stödja" . Så nu när vi kom hem o efter bloggandet (farmor är barnvakt även ikväll eftersom Johan ville att jag skulle få sova ut så jag orkar med dagen imorgon) så fick älsklingen min linda armen åt mig, tror nästan jag får linda ena vaden efter helgen... Var ju ändå trotsallt länge sedan jag belastade min kropp såhära...
Satt ju i princip i ett halvår, från månad 6 (hade så otrooligt ont i ryggen med henne "hängandes" i magen) tills Nicole var 2 månader (slut på energi pga blodsbristen vid förlossningen å återhämtningen som tog så hemsk lång tid...)

Inga kommentarer: