tisdag 26 februari 2013

SMARTGIRL

Se där! Även jag fick en smartgirl kupong på 50 kr, passade även på att beställa hem därifrån innan jag ska lägga mig och sova runda nummer 2, eller om jag kanske ska äta lite av min middag som jag inte orkade äta för att jag skulle lägga mig tidigare idag :p

Men hursomhelst, fanns inget roligt för mig där så jag klickade hem lotion för 49 kr och eftersom även där inte gick och genomföra köpet om jag inte handlade utöver checken, så slank även ett par tofsar till mig ner i varukorgen ;) Alla är ju typ hur uttöjda som helst, så 14,60:- vart det för den beställningen..

Insåg att jag redan har shoppat för 1000:-, tror nog att det blir broms på det hela hah annars har vi ju inget o äta för resten av månaden :o ska även försöka ta ut och gömma lite pengar hemma, så vi har till flygbiljetten nästa år! Mer om resan berättar jag i nästa inlägg ;)

Inga kommentarer: