tisdag 12 februari 2013

Ny frisyr men samma gamla frisör!

Ja, och så fick både Johan och jag som vi ville då, han fick hans frisör (min gamle bästis från när man var yngre, men som inte är lika tight nu) som hade bytt salong från Kista till Farsta C, fick vi reda på idag när jag bestämde mig för att ringa och typ: Tjaa... det var längesen, vart fan hålleru hus nuförtiden liksom, var i Kista och hälsade på men du jobbade inte kvar där längre... Lite lustigt var det när man liksom klev av bussen till just Farsta C för att egentligen bara köpa lite smått...

Och jag fick som jag ville genom att han äntligen klippte sig! Nu har jag något och dreggla extra till tills han blir långhårig igen, då får jag dreggla lagom mycket! hehehehe

Där är hans älsklings-frisör, Anh som jobbar på 
Salong Ma Griffe i Farsta C.
290:- för herrarna vart kalaset!

Och så dunder-snygg vart han liksom ;)

Vad jag älskar när han fixar till sig själv 


Inga kommentarer: