tisdag 26 februari 2013

Brunch @ Chopsticks, babyfika & prommis till gullmarsplan

Japp det var mig en lång dag det! Åkte in till stan med bussen som jag berättade i ett tidigare inlägg... Fanns väl inte så mycket och göra förutom och sätta in pengar på Nicoles konto (en sån där går-att-sätta-in-men-ej-ut konto, eller jo visst går det det men då måste jag även ha johans tillåtelse och närvaro, skitbra ju!)

Sen så vart det dim-sun brunch i restaurang chopsticks som finns på mäster samuelsgatan mums! Stephie o Ivan kom lite senare och åt buffé medans Emilia mumsade i sig lite sticky rice, sesambollar o egg tarts haha plus delade rissoppa med mig hihi

Efter det träffade vi regina, krister o sam och gick till cafe panorama @ kulturhuset och hade vårt babyfik ;P
Sen så gick vi en promenad jag aldri trodde skulle gå från city-gullmarsplan! Var inte så överdrivet långt som jag trodde, men lite mer än en timme tog det iallafall!










Inga kommentarer: