söndag 24 februari 2013

IKEA

För varje gång Johan är ledig och håller sig vaken länge, så glömmer jag alltid bort och lägga mig tidigt, då jag har sällskap (även om det finns dagar då vi sitter vid varsin dator och roar oss med...)

Så nu när han är ledig 3 dagar på raken, igen... så har jag lyckats vända upp och ner på allt när jag precis närmade mig till och vakna 10-11 innan lunch och kompletterar det med en eftermiddags-sömn med Nicole mot 14-15 tiden om vi är hemma, vilket vi älskar att vara!
... och igår, så vaknade jag kl 15 trots att jag hade värsta planerna på att gå hit och dit... så det slutade med IKEA.. och vi kom dit till 18:30 :/

Men jag fick med mig några grejer hem, så lite nöjd vart jag!

en mörkgrå glasskiva till min MALM byrå,
som jag längtat!

En RIKTIG arbetsstol för en gångs skull,
med 10 års garanti och inte någon billig skit
från JYSK för 500-1000:- som alltid lyckas gå sönder
efter mindre än 1 år... -.-

Och såklart, så har man farbror Patrik med Addis som kom med så vi slapp åka hem med allt i bussen...



Inga kommentarer: