söndag 24 februari 2013

SKHLM

Så nu är klockan snart 1 på natten, och jag ska nog göra mitt sista inlägg innan läggdags ;)

Vaknade ganska sent även idag med, men inte lika, kl 13 stod jag på bena och när jag väl insåg hur mycket klockan var så var det bara och snabbt byta om på både mig och Nicole, och sen försöka få Johan och slita sig ifrån datorn... hade bestämt möte med Nicole's pyssling med familj (Johans kusin då Emilia med Ed) Så kom fram dit lite strax efter kl 15 och tanken var att vi skulle fika, men var så galet sugen på PONG, så vi tittade in dit och beställde alltifrån panaeng räkor, friterad kyckling, kall salladen och det viktigaste... riktig ris! (det går veeerkligen inte och jämföra "riktig ris" med ex. eldorados eller garant's ris från ex. Willys, Hemköp och definitivt inte ICA's, det är något speciellt, som finns i den "riktiga" riset)

Så där satt vi i ca. 2 timmar, konverserade, passade även på att besöka amningsrummet som finns i undervåningen av foodcourt, mysigt var det med en liten lekhage med skötbord och amningsstolar, men ingenting slår fortfarande Forum Nacka's både rent, fräscht, gratis och mysigt. Bilder från ett tidigare inlägg finns här!

Och tyvärr så glömde jag ta bilder :( Men ska absolut komma ihåg till vår shopping morgon hos H&M på fredag! :D

Inga kommentarer: