söndag 10 februari 2013

Slappis-dag!

Mådde inte så bra när jag vaknade, misstänker att det har nåt o göra me när vi väntade jättelänge på bussen igår... :-/
Jag bara kände av halsont o hur det kliade massa i öronen (typ mina symtom till förkylning...)

Så jag fortsatte sova ihopp om att allt skulle försvinna å det gjorde det, skönt vsr det förutom att jag vaknade kl 16, ångest!
I över en vecka har jag kämpat för att vakna tidigare än kl 14, men lyckas typ aldrig (jo det går, men blir inte på mitt bästa humör direkt...)

Så idag har vi inte gjort alls mycket förutom o stöka ner hemma, kollat på film, busat och försökt natta lillen i sisådär 2 timmar... (Enda lösningen verkar verkligen vara att jag också lägger mig för att hon ska sova, vaknade för liksom 5 timmar sedan -.-)

Inga kommentarer: