lördag 9 februari 2013

Arg!

Alltså så sur jag blir! Hälsar på alex med familj då det var ett tag sedan, och eftersom jag åkte hit på direkten hemifrån utan att äta så sprang jag in i affären här på flemingsberg, handlade lite godis o dricka då magen var jätte tom :/

Nu efter middagen när vi skulle hem så tänkte vi handla lite till innan vi skulle hem, tänkte även passa på att tajma in 30 min trafiken. Men nä då ska ett par utgågna godispåsar som jag handlade tidigare idag ställa till det, varor med ett värde på 30:-, jag som alltid tar emot kvitto o stoppar lite här o var i min plånbok tyckte att jag inte behövde flera, skulle verkligen ha behövt ett idag...

Så här sitter vi på en buss senare o ha fått frysa 20 min i onödan! Nästa gång; kvitto på vad du än köper! Grr!

Inga kommentarer: