lördag 18 maj 2013

Restaurang Asahi

Nu återstår det bara en lunch på stället så har man fått testa allt som finns på stället, hitills: 

Korean BBQ:
Helt okej, inget speciellt än o lägga resp. kött på grillen, doppa i soja o äta som den är med lite fjuttiga grönsaker, inget som jag skulle betala 249:- per pers för direkt... Men å andra sidan, så köpte jag en groupon kupong där jag betalade 249:- för 2 pers inkl. efterrätt & bubbel för den som ville. Kanske är mer annorlunda när man betalar ord. pris?



Kinesisk fondue á la hot pot, shabu shabu:

Good things have many names!
Loveitloveitloveitloveit, kan jag säga det fler gånger eller?! Det är buffé, allting är snyggt slicat, det är gott och det kan typ inte bli bättre! De andra kinabufférna kan ju slänga sig i väggen! 219:- eat all you can, o då pratar vi om tigerräkor, entrecôte, lamm, fisk, bläckfisk, kinagrönsaker, musslor, fläsk o maaassor  med annat gott! Once u try, u can't deny?? Hahaha dålig jag är....

På sveavägen ligger stället på, precis brevid Webhallen & mandarin city

PS. Som förrätt får man färsk sushi, direkt gjorda från köket, så goda att vi typ inte kunde sluta äta...






Inga kommentarer: