fredag 31 maj 2013

Recension: BLOGBAG MAJ

Minns ni BLOGBAG'en jag fick hem för några dagar sedan, som var helt gratis mot att jag skulle recensera produkterna? Här kommer det! Hur enkelt var inte det när vi hade en massa grillfester inplanerade?!

Länk till inlägget, för de som har missat:
http://elincindy.blogspot.se/2013/05/idag_14.html

Apetina Creamy Block: Använde denna ost som en salladsost i min jättegoda sallad med lite babyspenat, ruccola & avocado, var inte många alls som märkte av osten eftersom den "smälte" och vart mest en smet av alla bitar... Kupongen handlade jag mina favorit feta ost, 3 paket vart det och fick betala 4:- tillsammans med en utav butikskupong på 6 kr som gick in i självscanningen ;)
Coop's BBQ såser: Glömde helt bort och ta ut dessa såser på BBQ'n hemma... Men en favorit vart det hos killen, går åt ganska bra hemma till middagen ;) Detta har ju även medfört att vi har provat Coop's andra såser... 
Barnängen's shower+lotion, jag tror jag aldrig, aldrig har vart  duktig alls på att smörja in mig efter duschen, om jag verkligen inte måste... Använde denna efter babysim i måndags, och har inte känt av att smörja in mig alls :s Men lite för rinnig var den, det var väl det enda negativa med förpackningen?
Stena Line's Nicke Nyfiken pysselbok, var ingen höjdare för min väninnas 4 åriga Laica att pyssla med, det enda som hon kunde pyssla med var dra-ett-streck-till-rätt-föremål, nej jag vet inte vad det heter...
Hon försökte, men fortsatte med en annan pysselbok istället, då denna bok är tillför bilutflykter så tycker jag att den inte alls var bra, kommer bara sluta med en massa kritor i baksätet och memory-spelet som fanns med i boken som man kunde riva ut, gör nog inte saken bättre... 





Receptboken som fanns där i har jag inte hunnit använda mig av, inte heller ens läsa i, men det låter smaskigt! :)







Inga kommentarer: