fredag 10 maj 2013

Idag...

Blire och jobba! Känns väldigt konstigt även för mig som säkert för dig som känner mig att det kanske är liiite för tidigt... - men min prinsessa är i säkra händer, hos sin pappa. Vi håller tummarna att de båda sover när de ska sova och att lillan inte gråter då Johan ska jobba imorgon bitti - när jag kommer hem...

Ikväll är det premiär hos den efterlängtade Sommar!, en väldigt populär ungdomsklubb (för typ 18-19 åringar) som under flera sommar lyckats bli packad varje helg. Helt sjukt! 

Det är där jag kommer jobba, vet att det inte är någon direkt en framtidsjobb som man kanske ska satsa på, men det gör jag inte heller, utan bara ett tillfälligt jobb så Nicole kan få vara lite med Johan, så vi kan få ihop handpenningen till Johans manliga bil, alltså så han känner sig som en man... Och dessutom, så ääälskar jag att jobba med alla där, då vi typ kan busa lite med varandra när chefen inte ser ;)

I dagens inlägg får ni inte en bild på mig då jag märkte hur trött jag såg ut utan smink på mig haha får fixa till det sen ;)

Inga kommentarer: