fredag 31 maj 2013

Födelsedagen

Japp, i onsdags vart jag 24 och firades hemma med killen & världens-bästa-marie som åkte idag till Grekland med väninna för lite solsemester i en vecka :)
Att jag fyller 24 är inte alls mycket men jag antar väl att jag känner mig gammal genom och kolla på hur snabbt Nicole utvecklas, att hon häromdagen vände på sig från rygg till magläge helt själv!

Dagen började med att vakna bredvid en stinkis (flyttar min dotter till Johans säng när han går till jobbet) så redan då vid jag mitt första paket, och generös var hon med! hela 4 st fick jag mot dagens slut ;) ... hon som annars brukar fylla 1 per dag liksom -.-


Vaknade sedan vid 11 tiden och ingen var hemma! Hmm.. skumt, Johan som alltid kommer hem till max 10:30 liksom... Somnar om igen så känner jag att det är någon klämmer på min fot och säger grattis älskling! och fick en puss på det ;) Och sen så hade min älskling köpt hem en b-day brunch, mums var det då det var en utav mina favoriter! Dumplings... OCH veggie sushi! Glad jag blev!


Senare så kom Marie över tillsammans med hans lillebror Kevin och gjorde en mumsig tårta utav marängbotten, daim & rosa grädde med hallon & lite blåbär på! Eftersom vi inte var så många som firade så gick tårtan inte åt :/ Men den fick Marie ta med sig hem till sin pappa och det var ju bra att han vart glad för det :) 













TACK TACK till mina älsklingar som var med och firade min dag med mig :)


Inga kommentarer: