fredag 24 maj 2013

Jätteblöjor!

4 månader & 3 veckor.

Sen den dagen jag fick se henne på ultraljudet, har jag haft en misstanke om att hon skulle vara liiite större än de andra bebisarna, o sa många gånger, väldigt många gånger att magen var lite större än de andra magarna, även om de var många som sa motsatsen... Nu när bebis är ute och växer så det knakar och när hon sitter i vagnen så får jag höra från bekanta, OJ! Är det din bebis?! Vad stor hon är?! Hur gammal är hon nu? Snart 5 månader säger jag. VA?! BARA?! Men... hon ser ju ut som minst 8 månader?... - fick jag höra senast idag utav min gamla chefs fru idag..

Och jaa, vi fick köpa hem jätteblöjor idag från Pampers, nr 5, jaaa... 11-18 kg liksom?! Sparar 4:an tills hon blir lite mindre om låren/rumpan när hon har lärt sig krypa :)


Inga kommentarer: