söndag 6 januari 2013

I'M BACK...

För er som inte har förstått det än så blev jag mamma till världens underbaraste dotter vid namn Nicole Jolene Larsson den 2:a Januari 2013 kl. 15:05.




Dock så kommer jag inte vara lika aktiv som jag var under min graviditet då jag har fullt upp med att klura ut vad min ängel vill ha, hinna med hundarna samt all hushålls-göra... såklart så har jag Johan som hjälper mig med det mesta, men det tar kål på mig att bara göra en grej på en hel dag plus amma. Har inte riktigt återhämtat mig än och det går ju inte bättre med den minimala sömnen man får heller, inte för  en som mig som älskar att sova... Men jag ska försöka med all min bästa att skriva så mycket om det går om all utveckling hemma ;) 

Puss så länge!

PS: Ska såklart försöka sammanfatta min förlossningshistoria någon dag snart när allt börjar kännas normalt hemma... Men nu ska jag mata min bebis och sen blir det bums i sängs i någon timma innan det är dags och väcka henne för att äta igen :)


Inga kommentarer: