tisdag 1 januari 2013

GOTT NYTT 2013!

Sitter just nu och tittar på "Snabba Cash 2" tillsammans med älsklingen medans jag kikar lite på mobilen, även då jag fick syn på Reginas blogginlägg om det som har hänt under 2012, en idé som jag tänkte sno ;P fast inte lika bra upplagt som hon har gjort det då...

Men 2012... ett år med många bebisar, glada minnen, ett ytterligare år tillsammans med Johan, året då jag fick reda på att jag var gravid, då min bästa kompis var gravid, då Johan fick jobb på MTR, då hans tjejkompis Stephie vart gravid med ett BF 3 dagar tidigare än mig, hur galet var inte det liksom?!
Året då vi var på vår första bröllop tillsammans, då vi för första gången fick äran och vara brudtärna & marskalk och som sedan upprepade sig igen 3 månader senare som brudparet även gjorde oss till gudföräldrar åt deras förstfödde Brandon Benigno Lundholm.
Justja, får ju inte glömma! Även det året som lilla Laica lärde sig o tillkalla mig för "tant" och "Jojja" till Johan :) - ett år med endast glädje och minnas, även om det har funnits dåliga minnen i nåt av hörnen genom åren... 

Så tänkte därför slänga ihop en massa bilder på de extra roliga minnena...
Känns inte alls som om att det var 1 år sedan... 



 JANUARI...
Alex & Em's babyshower

Svänger förbi Kungshallen för att gratta underbara
Jonalyn på hennes födelsedag!

Kryssning med massor av asiater, firar även 
Jonalyns födelsedag där med... 

 FEBRUARI...
Hotpot hos Johans kusin Emilia & Ed.

Ut på stan med småttingarna, Johan får Casper som sin bästis ;)

MARS...
Firar Niklas födelsedag i Nacka

APRIL...
Då vi fick reda på att jag var gravid...
och alla läskiga hormoner tittade fram :o


Bästaste Angel föddes. 

Marskalkerna... Alex & Em's bröllop.

Tärnorna...

Brudparet...

Laica fyller 3!

MAJ...
Jag fyller 23! Massvis med presenter och har en Laica
som hjälper mig att öppna upp alla presenter! :)

 JUNI...
Möhippan...

Underbara Jonalyn & Ninoy gifter sig efter att ha vart tillsammans
i 5 underbara år :) 

Må de alltid leva lyckligt i ALLA sina dagar, kärlek!

Jag och älskling på bröllopet!


AUGUSTI...
Rachelle fyller år! Och det firar vi i Vällingby hos
storasyster! ;)

Gulle-gull Sam föddes...

OKTOBER...
Babyshower tillsammans med nära & kära

Underbara Céline, bebis pyssling kom ut!


NOVEMBER...
Baby Brandon kom till världen!
Min älskade gudson! <3

DECEMBER...
Firar jul hemma hos Johans mamma,
med lite trad. julbord :)
Passar även på att klä ut min nyklippta älskling! :)

Inser faktiskt inte riktigt själv hur mycket man vart med om under 1 helt år förrän man själv ser tillbaka med alla dessa underbara bilder! 2012 har nu passerat, och 2013 ska vi möta tillsammans med lillan och älskling tillsammans med alla nära & kära och bortse de som driver det elaka inom oss... 

Nu nästa grej som vi ser fram emot är när vi 2, blir 3. Och hoppas på att det blir SNART!
GOTT NYTT 2013 allesammans!

4 kommentarer:

mrteddylovejoy sa...

hehehehe jag älskar denna inlägget och bilderna. Att tiden går så fort.

Elin sa...

visst?! jag insåg inte själv hur mkt jag vart med om på ett helt år... känns som om tiden inte riktigt räcker till ;P

mrteddylovejoy sa...

ahhhh allt går så fort när man väl tittar tillbaka men men det väl som de som säger att det bara att gå framåt för mer upplevelser :) En till år med er raring, låter underbart :) kramis

Elin sa...

<3<3<3<3