lördag 19 januari 2013

Halloj!

Idag ska Sam döpas kl 13, spännande! Tvekade väldigt mycket igår ifall jag och Nicole skulle svänga förbi där eller inte med tanke på gårdagens dåliga sömn (vaknade inte förrän kl 17 (!) då flickan hade fruktansvärt ont i magen från 7-14 :/) men idag har jag sovit 3 timmar, helt okej pigg, har städat, diskat och plockat undan lite här och var hemma, så varför inte liksom?

Tänkte börja fixa mig snart, ut med hundarna och sen iväg till Farsta C och leta efter en present till lillen, kanske hittar något till min prinsessa med? :) Tänkte även passa på och utnyttja min "ytterligare 20% på rean" @ H&M :) även handla mat i Matdax efter dopet ;) Vilken planering! hehehe 

Sova får jag göra när jag kommer hem ;P då får Johan ta över när han kommer hem från jobbet <3

Inga kommentarer: